luni, 20 decembrie 2010

In prag de sarbatori...

...suntem bine.Pai ce? se poate altfel? retoric vorbind...Da!Categoric,se poate!Dupa fabulosul vaccin de care eu si sotul meu ne invinovatim teribil ca am fost de acord sa-l adiminstram copilului nostru,Raducu a avut cele mai urate si nefericite reactii1Febra a urcat tare de tot,cum n-a mai avut niciodata,iar doctora noastra,o femeie exceptionala pana acum,ne-a sfatuit sa mergem la spital sa ne internam.Si uite asa staturam iar 3 zile internati la Grigore Alexandrescu..Nimic nou sau foarte rau,doar ca la 2 zile dupa ce ne-am dus s-au confirmat 2 cazuri de Rotavirus in salonul nostru!VALEU,MAMA MEA!Cumplit a fost sa stau cu sufletul la gura inca 7-8 zile sa vad daca am contactat sau nu virusul cu pricina...Doamne1Ce mi-a fost dat sa vad la cele 2 fetite dar mai ales la una dintre ele nu pot descrie in cuvinte!Sufereu neinchipuit de tare1N-au mancat cate 3-4 zile DELOC!Erau perfuzate pentru a le hidrata si nu puteau ridica capusorul de pa pernita.Cumplit.Infiorator.Numai gandul ca Ucone a putut lua acest virus m-a umplut de groaza.N-am pus geana pe geana nici eu acolo,nici sotul meu acasa.In fine suntem si noi putin deranjati la stomacel de la antibiotic,insa nimic grav.Ne reparam.
Ca notati putem aminti urmatoarele: nu mancam decat blenduit!(de parca ar fi o noutate..ha..ha..-asa l-am crescut ,asa il am!).spunem CACA,dar numai dupa ce facem,iar in cazul in care nu se realizeaza schimbul de scutec rapid,repetem pana la exasperarea inamicului acealasi ''caca''.;Stim absolul totul pentru ce e si la ce foloseste dar ne fascineaza tot ce se baga in priza.De altfel tot ce avem in mana incercam sa-l varam in priza...;Suntem la fel de pletosi pentru ca inca nu ne-am motuit;si nu-mi mai amintesc nimic din pricina oboselii.Revin cand voi fi in stare.Ar fi multe de zis,mai ales ca nu am putut tine pasul,uneori in oboseala,alteori din suparare si lipsa de imbold.Esentialul este ca Raducu a crescut,este un baietel in toata regula ce nu asculta,bate din picior si uneori se tavaleste daca nu-i dai ce vrea,insa este Frumos,Destept,Minunat ,etc pentru ca este COPILUL NOSTRU.Esti cel mai bun,iubirea noastra!Esti Nemaipomenit ,Esti unic si Te Iubim tare,Ucule!

6 comentarii:

Iulia B. spunea...

Multumim mult ca va ganditi la noi si speram ca toti sa fiti bine.pupam Dovleceii si sper sa avem vreodata ocazia sa ne vedm.Daca treceti pe aici pe la noi usa noastra va fi mereu deschisa.Va pup dragele mele Liliana,Nela,Uca,Dana si toate cele ce ne citesc .Sanatate puilor vostri.

Nela Mihaescu spunea...

Iulia, ma bucut tare ca ai mai scris, chiar ma gandeam la voi zilele astea.
Imi pare tare rau ca ti trecut prin asa episoade grele dupa vaccin (pe care, apropo, mie mi-e o groaza de mor sa il fac Anei, l-am tot amanat, acum il avem programat in ianuarie, dar ma mai gandesc).
Va imbratisez cu mult, mult drag si un Craciun Fericit va doresc!
Va pup!

Dana spunea...

Iulia si Ucone (ce-mi place cum il alinti!)va pupam dragilor! sa dea Dumnezeu sa nu mai treceti prin asa ceva...uff! Doamne ajuta!

Imi este dor sa stiu despre voi...nu stiu de ce nu mai scrii pe forum, cred ca ceva s-a intamplat cand eu am fost in vacanta in Romania...imi pare rau, dar daca asta este dorinta ta, o respect. Ma bucur sa pot afla aici noutati despre Raducu...

Daca nu ne mai "vedem" va doresc din suflet un Craciun minunat!

Iulia B. spunea...

Eu sper din suflet sa ''ne mai vedem''pana de Craciun!Daca insa eu voi fi lenesa si nu scriu sigur va citesc pe voi!Numai bine va dorim.pupici cu sclipici pentru pici-cum ar zice prietena noastra de peste mari si tari.

Iulia B. spunea...

Si am si semnatura!pup pe Banana si pe mamica ei!

maria spunea...

reactia a fost la priorix? ca si noi trebuie sa il facem saptamana viitoare