miercuri, 23 februarie 2011

Un bebe voios cu o mama nu prea voioasa...

...fara motiv real sau palpabil.In fine,probabil ca asta e o postare pe care o voi sterge mai tarziu dar la momentul asta simt sa scriu aceste cuvinte!Sunt trista spre depresiva...O fi vremea de vina? O fi faptul ca nu prea ies mai deloc?Habar n-am.Cert e ca ma simt rau.Si fizic si psihic.Si mai rau e ca nimeni nu-mi intra in voie oricat ar incerca.Ei,nu va inchipuiti ca sta cineva in pozitie de drepti pe langa perete!Nu,nici chiar asa,uneori sunt chiar rautaciosi cu mine,insa trecem peste...
Cred cu tarie ca lipsa socializarii face din mine un alt om.Sunt schimbata in rau.Ma simt,ma vad singura.Imi lipseste serviciul teribill!Nu ma asteptam.Oricum nu ma pot intoarce pentru ca nu mai locuim in zona insa tare mult as vrea sa plec de acasa.Am ajuns pana intr-acolo incat i-am propus sotului meu sa inchiriem un spatiu in oras si sa lucram acolo,sa nu mai lucram acasa.Tare,tare greu.Poate pentru faptul ca am plecat 13 ani de acasa.Zi de zi,pe ploaie,pe ninsoare ,pe vant sau ce era eu plecam.Si eram bucuroasa si ma simteam bine fizic si psihic.Sper ca lucrurile se vor schimba odata cu venirea primaverii si a timpului frumos.Sper ca starea mea de letargie sa dispara si sa revin printre oamenii normali su griji cotidiene ce se incareaza in tipare.Am scris asta pentru mine,poate pentru a-mi aduce aminte candva..

Niciun comentariu: