luni, 2 august 2010

10 lunite!

Bobocelul mamei a facut deja 10 luni!Of mama,ce trece timpul.Acum parca eram burtoasa,acum te-am adus acas si iaca au trecut deja 10 luni.10 luni frumoasa,formidabile,obositoare insa cele mai frumoase din viata noastra a parintilor tai!Te pupam si te imbratisam cu mare drag,dorindu-ti viata lunga ,lipsita de griji,tot ceea ce e mai bune pe pamnatul acesta sa-ti dea Divinitatea tie!
La varsta asta ce sa spuna mama ca faci?Pai ar fi cam asa: nu stai locului nici o clipa cand esti treaz!Te ridici de oriunde ,oricum si pe orice!Esti de-a dreptul catarator dar mai ales bushilitor!Asa cum am mai spus cred,eu nu mi-am dorit pentru tine sa mergi busilea insa nu a fost alegerea mea!Speram insa sa scapi cat mai repede de obiceiul asta si sa mergi in picioare singurel caci tinut de manute si chiar numai de una nu sunt probleme.Cu mancarea ,mama e multumita.S-ar putea si mai bine cu greutatea insa suntem ok.Nici la limita superioara dar nici la cea inferioara.Avem cam 8.500 grame si peste 76-77 cm lungime.Se pare ca nu vei fi chiar mititel!
Cu intarzire din lipsa de timp iti ureaza mami si tati ,La multi ani,Rila-Iepurila!

Un comentariu:

Nela Mihaescu spunea...

La multe lunite si de la noi, puiut! Sa cresti mare, sa te faci OM!
Va pup, dragilor. Cu intarziere, ma iertati, am avut multe pe cap.