vineri, 20 august 2010

Suntem sanatosi si noi si Rudolph....


Slava Domnului!Nu vreun motiv anume m-a tinut departe de blog ci lipsa timpului.Cum Ucu nu sta locului nici un minut atunci cand nu doarme,sunt tot timpul in alerta si pe urmele lui.Avem un program incarcat insa bine pus la punct -zic eu...In fiecare zi 2 iesiri in aer liber -mai precis in Crang-un parc frumos.Iesim prima data de dimineata pe la 8.30-9-cel mai adesea spre 9 si stam pana aproape de 11 cand mancam fructele.Dupa masa de fructe ne linistim burtica,ne mai jucam vreo jumatate de ora si apoi nani pana spre 13.30.Intre timp mami pregateste pranzul si pe la 14.30 servim iar masa-de data asta legumele in diverse combinatii.Dupa masa iara avem o repriza de joaca pana pe la 16.30 cand cu chiu cu vai incercam sa mai furam ceva somnic.Pe la 18.30-19 mancam cerealele si plecam afara si ne intoarcem pe la 21.Urmeaza baia si iar joaca(doar nu credeati ca somn!)Abia pe la 22.30 adormim cand mami se satura sa mai alerge dupa el si tati e frant de oboseala.Asta-i ziua la noi fara a mai pomeni de boacanele din timpul ei si hohooo ,sunt destule.CChiar acum suntem juliti pe nas care s-a inrosit atragandu-i din partea mamei lui porecla Rudolph-celebrul ren al lui Mos Craciun!

4 comentarii:

Liliana Moise spunea...

Programul vostru de peste zi mi se pare f bine organizat si structurat. Chiar o sa ma inspir putin si poate o sa reusesc si eu sa ma reorganizez ca ceva imi scapa si nu-mi dau seama ce.
Cat despre nasul julit...sa-l pupam noi pe Ucu-Rudolf sa-i treaca repejor. Prima dintr-o serie luuuunga de julituri :D

Iulia B. spunea...

Lili,te pup!Mai,nush ce sa zic de program daca-i bine organizat sau nu..Cert e ca eu nu mai am timp de nimic altceva!parca-s capie ,zau!Cat despre julituri,sunt sigura ca vor mai urma insa parca ma doare si pe mine cand se loveste el!pup cei doi copii superbi ai tai.

Dana spunea...

Iulia, va pup! si nasucul lui Rudolf!
imi place programul vostru, zau! bine pus la punct, nu ca al nostru, haos total..las ca o sa scriu candva pe blog;
stiu ei eu foarte bine ca unui copil ii trebuie rutina, ore fixe de papa, sa stie ca dupa baita urmeaza dragaleala, poveste si somn..dar mie, in momentul de fata nu-mi iese!


duminica placuta!

Iulia B. spunea...

multumim mult Dana ca esti cu noi!va pupam si lasa,nu-ti face probleme,copilul sa fie bine -cu sau fara program.Mai e ceva,cred ca cele care alapteaza inca fac mai greu program copiilor...avantaje si dezavantaje...ti totusi avantajele primeaza!