miercuri, 29 septembrie 2010

1 AN!

Suntem tare fericiti!Copilul nostru drag,scump ,asteptat si iubit face 1 an!Doamne ce-a mai trecut vremea...Parca acum eram la maica-mea si mancam chiftele si clatite.Si seara,cine nastea? Uite asa,fara sa ne dam seama,timpul a zburat si impreuna cu el si primul anisor din viata fiului nostru.Mai greu,mai usor,a trecut!Nu mai simtim nici oboseala primului an,nici neputinta in fata problemelor intampinate in cursul acestui an,nimic!Azi e mare sarbatoare in familia noastra.Azi,ne aducem aminte numai de zambetul copilul nostru ,de toate lucrurile frumoase ,de primul lui zambet,de primele acorduri,de pasii timizi pe care-i face,il luam in brate ,il pupacim si il strangem cu putere la piept in acelasi timp in care-i uram: La multi ani ,puiul nostru mic si drag!Sa ne fii sanatos,norocos,cuminte si sa ai parte de toate bucuriile din lume!
Mami si tati te pupa cu mare drag

5 comentarii:

Nela Mihaescu spunea...

LA MULTI ANI, UKULE!
Sa fii sanatos, sa cresti mare, sa cresti frumos, armonios, sa te faci om de omenie!

Va pup, Iulia!
Ma bucur alaturi de voi la acest moment foarte special.

Dana spunea...

La multi ani fericiti, copil voios si frumos!
Sa fii sanatos si sa ai parte numai de bine!

Iulia, mami, va imbratisam si va felicitam din suflet!

Iulia B. spunea...

Nela,iubita mea,nici nu stii cat ma bucur ca va ganditi la noi!pupam si noi fetele cochetele si va imbratiam cu drag de la mare distanta.

Iulia B. spunea...

Dana-mamica de Prichi,dragele mele prietene din lumea virtuala,va multumesc din suflet ca ne urati la o zi speciala.va iubim,va purtam cu noi in gand si ne rugam pentru voi toti sa fiti sanatosi.pupici multi

Liliana Moise spunea...

Mamis, de fiecare data cand Ucu va implini inca un anisor veti fi in gandurile noastre. Si anul acesta, cand copiii din clasa Andrei ii cantau "La Multi Ani" mintea mea a zburat catre el (de-asa am si sunat). Imi si imaginam coditele lui jucause cum se agitau usor.
Pentru noi doua ziua de 29 septembrie va fi intotdeauna speciala. Ziua cand am devenit MAME.
Va pupam!