duminică, 3 octombrie 2010

Laringita

E,uite ca deasta n-am avut pana acum!Bine,nu putem spune ca e timpul trecut pentru nimic inceea ce-l priveste pe minunatul nostru copil,insa speram totusi sa mai ocoleasca si el din diversele boli ce bantuie.
Miercuri tusim si se accentueaza spre seara.Joi deja mucim si facem febra dimineata.Nu mult dar cat sa ma atentioneze ca nu e in regula.Mergem la medic,de fapt la doi si iata ca inevitabilul se produsese.Copilul se imbolnavise!Tratament :Augmentin,Eurespal de tuse,Nurofen si Panadol pentru febra,Apa de mare si Pivalone pentru nas.Acum ce sa zic,joi noaptea si vineri nu a fost foarte rau.Tusea s-a estompat binisor,muci nu mai avem insa de sambata dimineata febra mare nenicule!Dupa toate incercarile noastre de a o scadea sau macar de a o tine in frau,pe la 4.30 copilul facuse 39 de grade.Sunam medicul,facem impachetari si la 7 mergem sa ne vada.Febra a scazut si nu a mai revenit decat pe la 4 dimineata insa nu atat de mult.
Astazi,duminica,parcam suntem mai bine in ceea ce priveste boala insa tot nu mananca.Are aproape o saptamana de cand nu mananca fructele si cand spun nu mananca inseamna deloc,iar legumele le refuza si pe ele de cateva zile.Azi ,multumim Cerului a mancat legume,nu foarte bine,insa sunt multumita.
Astea fiind zise,nu prea mai avem noutati,insa revenim.Speram cu vesti cat mai bune despre puiul nostru drag.

Edit 07.10.2010: Azi am fost la control.Ca sa fie treaba oabla,cupilu' a facut amigdalita pultacee-punctisoare de puroi pe amigdale!Na,ca de-asta n-am avut pana acum!Tare mi-s necajita ca mai luam inca 5 zile antibiotic.De data asta Cexyl.Sanatate pui mic!Mami si tati te iubesc infinit!

3 comentarii:

Nela Mihaescu spunea...

Pui mic, sanatate multa!

Iulia, draga mea, te rog sa nu te stresezi cu mancarea. Stiu ca e greu si probabil ca iti vine sa imi dai cu ceva in cap, dar asculta-ma pe mine.... din nefericire am trecut prin atatea cu Banana incat stiu ce zic cand e vorba de boala. Bebe Uku este in convalescenta acum, nu o sa manace pana nu isi revine dupa bolicica, Poate dura intre 2 si 3 zile iar apetitul ii va reveni treptat.

Incearca sa ii dai ceva ce stiai ca ii placea foarte mult inainte de bolicia si sa o tii asa pana se intremeaza!
Stiu ca nu te incalzeste cu nimic asta, insa Ana mananca si in zi de astazi san si iaurt! Si roade la paine intre mese! Nu vrea sa auda de nimic altceva. Si a avut si ea o perioada in care manca pilaf cu carne. Insa eu revin la un program cat de cat "normal" de masa (adica mai incerc si pilaful) cand vad ca iaurtul il mananca foarte bine!

Te imbratisez si hang in there! O sa treaca si asta!

Iulia B. spunea...

Multumim mult ca te gandesti la noi.A fost urata tare perioada asta.Eu-s mai ciudata asa..pentru mine se termina lumea cand copilul e bolnav sau copilul nu mananca.Ca dealtfel toatec mamele,nu-s eu mai breaza,poate doar mai exagerata!Rau,stiu,incerc sa ma educ dar e greu cu practica.te pup si te apreciez mai mult acum vazand de o saptamana incoace ce inseamna un copil ce nu mananca.Chinul tau a fost inzecit caci Anuta mai si voma micuta!Of Doamne,mi se pare grea tare meseria de mama!

Nela Mihaescu spunea...

Iulia, te imbratizez! Cum mai sunteti? Am citit ca mergeti la doctoras la Bucuresti, ma rog sa fie bine si sa treceti cu bine peste momentele astea grele!

Te imbratisez inca o data!