sâmbătă, 17 iulie 2010

Noutati

Din pacate noutatile noastre nu-s grozave.Multumim Domnului ca suntem totusi spre bine,cred!Cum s-a intamplat?Pai nu stim nici noi de unde ,cum sau de ce,insa cert e ca am luat un virus de pe undeva si ne-am pricopsit cu o viroza de mai mare dragul ce a debutat cu febra peste 39.Of ,mama mea! Eram singura acasa si fiind prima data cand baiatul meu face febra adevarata m-am speriat de numa'!Mi-am adunat repede curajul tot cu care sunt inzestrata si am aplicat tot ceea ce stiam in materie de scaderea febrei: nurofen,algocalmin picaturi,sosete cu otet si chiar impachetari-baita cu apa la temperatura corpului.A dat Domnul si intr-un final a scazut insa spre amiaza pe la 15 avea din nou 38,5.Am fugit la medic si bineinteles ca suntem pe tratamente pentru un gat super urat si o respiratie cam suieratoare.Din suflet sper sa treaca repede si fara consecinte.in rest copilul nostru e vesel tare si vrea sa mearga tot timpul.Din pacate nu l-am scos de 2 zile si e ingrozit de apartamentul asta care parca a luat foc.E super cald la Buzau zilele astea.Daca in noaptea asta nu mai face febra maine iesim afara.

3 comentarii:

Nela Mihaescu spunea...

Multa sanatate, bebe mic si voios!
Si noi suntem cu o tuse urata care nu mai rece, fir-ar! Maine merem la doctor, oricum aveam programat un consult.

Va pup si duminica placuta!

Liliana Moise spunea...

Multa sanatate, tizule!

Mamico, te inteleg tare bine si stiu ca cele mai grele momente ale noastre, ca mame, sunt cele in care avem puii bolnavi...dar ne rugam sa treaca si episodul asta si sa redevina bebe voios.

Iulia B. spunea...

Va multumesc tare pentru incurajari si urari de bine.va pupam si aveti grija de voi