vineri, 9 iulie 2010

Un 8 iulie deloc placut

De cand ma stiu eu,8 iulie a fost o zi importanta in familia noastra.Pana acum cativa ani,parintii mei sarbatoreau ziua asta pentru ca intr-o zi de 8 martie,demult,venise pe lume odrasla lor,iar in ultimii ani,sotul meu isi sarbatoarea sotia.Na ca m-am invartit pana am ametit!Ce am vrut sa zic e ca in 8 iulie e ziua mea de nastere.In fine,ziua nu se anunta prea placuta inca de la inceputul ei din motive ce vor ramane necunoscute ''publicului larg'',insa nimic nu prevestea sperietura ce urma.Dupa rutina zilnica-mancat ,schimbat copil,imbracat-plec cu Ucu la Crang.Crangul este parcul Buzaului-un rest din Codrii Vlasiei-frumos dar prea putin ingrijit si amenajat pentru un oras cu atata populatie.Copilul adoarme pe la 13 drept urmare astept rabdatoare sa se trezesca si plecam spre casa.Eram insotita de o prietena impreuna cu bebelusul ei mai mare decat Ucu cu o luna si jumatate-Andrei-care inca dormea.Mergeam pe aleea principala-pe trotuar.Dintr-o data,fara vant,din senin o ditamai creanga uscata s-a rupt deasupra nostra si a cazut peste noi.Nici nu am avut timp sa reactionez,nici nu mi-am dat seama ce se intampla.Creanga cu pricina acazut peste carutul copilului rupandu-se intr-o margine a lui si sarind-bucata rupta-in mana celeilalte mamici care ma insotea.Totul s-a petrecut cu o viteza de neinchipuit!Pentru o secunda am fost paralizata insa zbieratul copilului m-a trezit instant.De fapt,am sesizat cateva minute mai tarziu o bucta de lemn il lovise in capusor zgariindu-l decat.Nu avem cucuie ,hemataome sau alte cele dar nu pot sa nu ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca peste carut nu era trasa copertina.E adevarat ca era doar pe jumatate pentru ca Ucu se trezise si vroia sa vada in stanga si in dreapta,nu era soare,etc,insa daca nu era trasa deloc?!Creanga uscata cadea chiar in capul bebelusului meu!Doamne Dumnezeule mare,Iti multumesc ca ai avut grija de copilasul meu!

4 comentarii:

Nela Mihaescu spunea...

Dumnezeule, Iulia, ce intamplare urata! Doamne fereste... mi s-a ridicat parul pe mine cand am citit.
Chiar ca Doamne doamne a fost acolo cu voi.

Te imbratisez!
LA MUTLI ANI, sa fii sanatoasa si tot ceea ce iti doresti sa ti se indeplineasca!
Va pup.

Dana spunea...

off, draga mea!:( ce spaima! ce cosmar!
Cu siguranta Doamne Doamne si Ingerasul pazitor au fost acolo! cu siguranta!

La multi ani frumosi! sa fiti sanatosi si voiosi!

te imbratisez!

Iulia B. spunea...

Multumim pentru gandurile bune.Multumesc de asemenea si pentru urarile pe care mi le-ati facut.Va pup si va doresc tot binele din lume.Domnul sa va aibe in paza pe voi si pe ai vostri.

Dana spunea...

Vai de mine ce intamplare groaznica. Bine ca e Ucu ok.

La multi ani draga mea! Sanatate muta alaturi de familia ta minunata. Sa vi se implineasca visele si sa fiti fericiti. Te imbratisez cu drag.