luni, 19 iulie 2010

Spre bine!

De joi ,azi e prima zi cand puiul mic se vede ca e mai bine.In fine,abia azi tuseste de ti se rupe sufletul cand il auzi insa stiu ca asa ar trebui sa fie,adica isi fac efectul medicamentele,siropelele ce i le dau cu forta.Asta e alta poveste dar na,ce sa facem daca trebuie.Bucuria noastra este ca nu a mai facut febra de sambata seara-si atunci putin pana in 38.Imi e tare frica de temperatura mare si de efectele ce le poate avea asupra organismului mic de copil in cazul in care nu o poti scadea.E cosmarul meu.
Sunt insa cea mai fericita pentru ca azi copilul meu a mancat!A mancat si fructele de dimineata insa ceea ce m-a dat cu adevarat pe spate a fost masa de pranz-cam 250 de grame de supa-crema cu carnita de vita si un iaurt desert.Doamne,ce inseamna sa fii mama! Ma bucur ca si cand ar fi cea mai mare minune ce mi se intampla atunci cand copilul meu ,care de 3 zile a mancat te miri ce si ala in scarba,mananca.Cine a spus ca fericirea e formata din lucruri marunte n-a fost prost.

4 comentarii:

Dana spunea...

Iulia, ma bucur tare sa citesc ca sunteti mai bine! Bravo!
asa este, fericirea-i facuta din lucruri marunte..am invatat si eu asta de cand sunt mamica!

pupici voiosi!

Iulia B. spunea...

Danuta,te pup!Multumim pentru gandurile bune.Sa aveti si voi parte numai de bine.Ce face Prichi?sa dea Doamne-Doamne sa fie bine!

Nela Mihaescu spunea...

Iulia, ma bucur din suflet ca sunteti mai bine!
SI ce bine ca mananca mai mult.
Va imbratisez cu drag.

Liliana Moise spunea...

Ma bucur enorm sa aflu ca sunteti mai bine! Il asteptam sa redevina cel mai voios si mama lui sa ne povesteasca nazbatiile lui!