vineri, 29 octombrie 2010

In sfarsit-plecam acasa!

Ultima zi in casa in care am stat peste 3 ani!Ultima zi in casa in care ne-am asteptat copilul,am conceput copilul nostru,unde l-am adus de la maternitate si unde si-a petrecut primul an din viata.E greu.Pentru mine despartirile sunt grele.Poate prea grele.Eu sunt genul care se ataseaza ,se leaga de orice colt.Fiecare lucru din casa imi spune ceva.Acum insa sunt bucuroasa ca mergem la noi ACASA!Am asteptat 4 ani ziua asta.De 4 ani lucram la ea,de 4 ani tati nostru e tot pe drumuri Sinaia-Buzau.In fine am ajuns la final,zicem noi.Mai sunt lucruri de facut insa grosul s-a executat.In sfarsit copilul meu,visul tatalui tau de a te duce ACASA,se indeplineste.E obosit,surmenat insa sunt sigura ca e fericit ca mergem in sfarsit la noi acasa.Speram sa fie cea mai frumoasa perioada din viata nostra de familie.Sper sa fii cel mai fericit copil de pe Pamant!Sa stii ca mami si tati(in special tati) s-a luptat din rasputeri sa fie asa!Sa dea Domnul ca mutarea in casa noua sa-ti aduca sanatate,bucurii si tot binele din lume.Te iubim mai mult decat viata,puiul nostru!La multi ani pentru cele 13 lunite,Ucule!

5 comentarii:

Nela Mihaescu spunea...

La multi ani si de la noi, Ukule!

Bun venit acasa, dragilor!

Iuilia, de casa noua eu iti aduc in dar un bradut mic, sa il aveti de Craciun!
De bunatate, liniste sufleteasca si caldura nu duce lipsa casutra voastra!
Abia astept pozele!

Va pup!
Cu prima ocazie cand ajungem la Sinaia sigur va vizitez!

Iulia B. spunea...

Multumim mult!Sa stii ca daca aflu ca ai fost in zona si n-ai trecut pe la noi,ma supar tareeeeeeeeeeee!Abia va astept sa petrecem impreuna o seara minunata.va pupam si va dorim sanatate si numai bine!

Liliana Moise spunea...

Nicaieri nu este mai bine ca acasa.
Si daca ACASA sunt oamenii tai cei mai dragi atunci totul se transforma intr-o poveste.
O poveste cu final fericit.

Ma bucur tare de tot pentru voi, dragilor. Si...La Multi Ani Ukule, cu intarziere. Va pupacim pe-amandoi.

Uka spunea...

Sa va fie de bine schimbarea ! Si sa fiti fericiti in fiecare zi petrecuta in casa noua! Ma bucur pentru voi!
Va pupam!

Iulia B. spunea...

Va multumi mult pentru gandurile voastre bune!
Nela,daca citesti,te rog sa-mi dai si mie daca vrei acceptul sa-ti vizitez blogul.
Va pup pe toate si numai bine va doresc voua si gandacilor vostri.