vineri, 21 mai 2010

Acasa


Dupa 3 zile de spitalizare ne-au dat drumul acasa.In sfarsit! Abia asteptam sa plec de acolo ,nu pentru ca era rau ci pentru ca eram singuri ,fara tata.In spital am stat in cea mai buna rezerva a maternitatii,cu tv,baie proprie si toate dotarile.Ce sa mai..ca la hotel.In perioada in care noi am fost in spital tati s-a ocupat de amenajarea camerei pentru ca ,daca toate erau cumparate nimic nu era pus la locul lui ,asa cum ti-ar fi fost tie de folos.Daca atunci cand m-am internat am plecat in tricou ,in ziua in care ne-au dat drumul acasa erau doar 15 grade.Timpul se schimbase in rau si ploua de numa...Pe la 10,30 ,tati s-a infiintat la usa rezervei cu hainutele noastre si dupa ce ne-au facut formalitatile am plecat.Acasa s-a dovedit ca toata lumea complotase pentru ca tu sa te simti cat mai bine in sanul familiei.Bunicii s-au adunat la noi si au adus un tort ornat pe care era scris numele tau.Tot in acea zi ,bunicii Stefan si Silvia,parintii tatalui tau mi-au daruit un inel superb din aur alb drept multumire ca le adusesem cel mai frumos dar: un nepot,unicul nepot.O sa caut pozele si le voi atasa.

Niciun comentariu: