vineri, 21 mai 2010

Botezul



In 17.01.2010 a avut loc botezul tau copilul meu!Un botez relativ mic cu vreo 20-25 de oameni.Biserica la care te-am botezat a fost aleasa de nasii tai ,Oana si Liviu,o biserica de suflet pentru ei si familia lor,o biserica foarte frumoasa de altfel.Dupa biserica am mers la un restaurant aflat in apropierea casei noastre (a apartamentului inchiriat in care locuim acum-casa noastra fiind la Sinaia si nefiind finalizata la momentul acesta),restaurantul in care am facut si nunta de altfel si unde stiam ca nu trebuie sa ne facem nici un fel de griji in privinta organizarii ,patronii fiind niste gazde de exceptie-Restaurantul Grand.Petrecerea a fost frumoasa si linistita cum credem noi,eu si tatal tau ca sta bine unor oameni ce au trecut de varsta nebuniilor ,noi nemaifiind niste pusti pusi pe petreceri incendiare.
Inca de cand nasa a venit sa te imbrace ,de acasa te-ai comportat exemplar.N-ai plans deloc si ai imprastiat cu marinimia-ti caracteristica numai zambete la toata lumea.Scaldatul in cristelnita a fost momentul in care probabil te-ai speriat putin si ai aratat tuturor ca stii sa si plangi la nevoie,insa ai tacut numaidecat dupa ce te-am imbracat.La restaurant ai fost tare cuminte si ai dormit in landou cateva ore .Frumos,o facuram si pe asta,ne-am crestinat baiatul.

Niciun comentariu: