vineri, 21 mai 2010

Sarbatori de iarna

Primele sarbatori in familie largita! Am hotarat cu tatal tau sa ramanem acasa de sarbatorile de iarna in primul rand pentru ca erai prea mic pentru a fi expus la vremea urata de iarna (si ce iarna am avut anul acesta ,cum nu am avut de vreo 20 de ani)si in al doilea rand pentru ca in locurile aglomerate de obicei sunt si oameni purtatori de virusi de care eram decisi sa te tinem departe ,atat cat puteam .Au fost sarbatori frumoase ,linistite ,imbelsugate -multumim bunicilor pentru tot ajutorul .Fara sprijinul lor nu as fi fost in stare nici sa pregatesc ceva ,nici sa fiu si eu un pic mai odihnita dupa noptile in care plangeai si nu dormeai decat tarziu pe burta lui tati din pricina colicilor.Revelionul a fost o noapte in care am adormit imediat ce am ciocnit pe muteste si ne-am sarutat, nu sub vasc ci deasupra patutului tau ,minunandu-ne inca odata de puiul de om ce ne umplea zilele dar mai ales noptile...La multi ani ,Ucule!Sa traiesti,sa te faci mare, copilul meu!

Niciun comentariu: