joi, 27 mai 2010

Diversificare


Sa-ti povesteasca mami despre inceputurile tale in ale mancarii puiule drag!Pentru ca mami te-a alaptat pana la 7 luni aproape ,zm inceput diversificarea relativ tarziu dupa spusele mamei mele si a'' altor savanti in viata'',care m-au zapacit ca nu vei mai lua mancarea decat foarte greu pentru ca eu ma incapatanam sa te alaptez.Pe la 5 luni si jumatate am inceput timid cu niste cereale care spunea doctora ca nu se pot considera parte a diversificarii pentru ca ti le dadeam in urma unor mici probleme cu stomacelul,ele venind cumva sa ajute digestia.Abia dupa 6 luni am inceput divesificarea cu adevarat si anume supite din diverse combinatii de legume pe care le acceptai mai mult sau mai putin.Nu ne-am grabit cu mancarea solida fiind cunoscut faptul ca laptele si in special cel matern are suficiente substante nutritive pentru a asigura aportul necesar de vitamine,minerale,etc atat de necesar cresterii si dezvoltarii armonioase a bebelusului.E adevarat insa ca nu ai crescut un copil dolofan(mare suparare pe mine care as fi vrut sa fii ceva mai plinut )insa ii multumesc Domnului tot timpul ca ai crescut sanatos si pe placul tatalui tau care spune mereu ca puiul lui e tot numai''muschi si vitamina''Nici nu ma mir de altfel la cata miscare faci,nici o secunda nu stai locului cu exceptia perioadelor scurte cand dormi.
Acum la 8 luni fara 2 zile ,mancam binisor fructe cu branzica dimineata,legume -diverse combinatii -ci carnita,ficatel sau ousor la pranz si -dragostea dintai-cereale diverse la masa de la 6.Masa de la 6 seara ramane cea mai reusita dintre toate mesele solide.

Niciun comentariu: