joi, 20 mai 2010

Radu-Stefan- minunea din viata noastra


29.09.2009
Bine ai venit iubire!Asa cum ma asteptam ai venit neplanificat si neprevazut.Tocmai cand eu si tati,dupa o gramada de timp in care nu se intamplase nimic,ne hoatarasem (mai mult de gura mea)sa megem la inseminare artificiala,te-ai gandit tu sa ne faci cea mai mare surpriza !Bucuria nu se poate descrie in cuvinte,nu-mi vor ajunge formele de exprimare cunoscute sa exprim ceea ce am simtit.Erau momente cand ma simteam atat de speciala ca Dumnezeu ma alesese pe mine sa dau viata unei alte fiinte ,erau momente in care ma apuca disperarea sa nu ti se intample ceva...in fine ,a trecut ,mai greu ,mai usor ,depinde cum si din ce unghi privesti lucrurile.Adevarul e ca din ce trece timpul de-aia mi se pare ca a fost usor.Daca nu ar exista uitarea...nu am fi atat de hotarati sa mai avem inca un copil,un fratior sau mai degraba o sorelina pentru tine.Ce ,n-ar fi frumos sa ai pe cine trage de codite?
Uite ca cele 9 luni pline de peripetii au trecut si intr-o seara de marti la sfarsit de septembrie te-ai hotarat sa ''ne deranjezi''! La 8,30 seara ai venit pe lume ,asa cum ne obisnuisei deja ,neprevazut.Mancasem clatite multe in ziua cu pricina dar se pare ca nu ti-a pasat prea tare si nici nu m-ai lasat sa-mi tihneasca mancarea facuta de bunica.
Ceva date tehnice:
Prenume: Radu-Stefan(Stefan ca pe bunicul tau din partea tatalui)
Greutate:2.900 grame
Lungime:53 cm
Par mult sa dam si la altii
Dupa o cezariana de urgenta la Maternitatea Buzau ,am ramas amandoi internati.Eu la terapie intensiva ,tu la salonul copiilor.O noapte lunga cat nu am mai trait in viata mea.N-am pus geana pe geana in asteptarea zorilor cand speram eu sa ma lase sa merg sa-mi vad pruncul-rodul iubirii noastre -a tatului tau si a mea.

2 comentarii:

Nela Mihaescu spunea...

Iulia, scumpa, ma bucur sa te citesc.
Am lasat povestile tale sa le citesc pe indelete, acum in weekend, sa le savurez!
Va pup si ma bucur ca a venit tati acasa! Iupiiii!

Dana spunea...

Sa-ti traiasca puiul mami drag! Sa fie sanatos si sa va bucurati de el.
Mai, sa stii ca si eu ma bucur ca a venit tati acasa :))). Abia astept sa apari mai des pe DC.
Neaparat trebuie o postare cu reactiile lui tati dupa o luna de absenta....