marți, 22 iunie 2010

Bebe maraici

La Buzau a plouat toata ziua.Pe cale de consecinta-vorba cuiva-am stat numai in casa.Of, ca tare rau mai e!Copilul fiind invatat sa stea cel putin 4-5 ore afara pe zi,chiar sa-si faca somnul de pranz afara, face o atmosfera de zile mari.Norocul meu e ca tati a fost si el acasa si m-a ajutat tare mult mai ales ca in ultimul timp nu m-am simtit prea bine.Asa ca ,in afara vizitei bunicii nu avem ce povesti.Suntem maraiti-drept ca nu chiar ca inainte de rasarirea dintisorilor-insa nu ne lasam.Si pentru ca tati chiar sa merite un premiu,in seara asta ,pentru ca statuse ploaia,l-a luat pe ''randunica''si au facut o plimbare de vreo lumatate de ora.Of,ca tare bine a mai fost!Eu mi-am facut treaba,copilul a fost plimbat si aerisit si uite ca toata lumea se prezinta linistita si voioasa.
In rest progrese peste progrese.Ne ridicam pe patut,pasim pe langa el,mergem tinuti de manute dar mai ales ce ma impresioneaza foarte tare este ca e tare sensibil!Azi m-am incruntat la el pentru ca-si tot arunca suzeta jos iar el dintr-o data s-a suparat.Lacrimile l-au podidit pe micutul meu instant!Of,baiatul mamei,nu trebuie sa te afecteze chiar asa tare o privire!Daca te si certam?Oare sa fi contat ca venea de la mine?!Hm,cine stie?!Probabil ca nu,mai mult ca sigur ca nu.

2 comentarii:

Nela Mihaescu spunea...

Bravo, puiut Ucu, ma buucr tare mult pentru progresele voastre!
Lasa, ca iese el soarele si scapam de maraiala!

Va pup!

Dana spunea...

Bravo, bravo pentru progrese! asa-i ca aproape nici nu mai reusesti sa le tii socoteala? mie asa mi se pare cateodata...

si noi suntem suparacioase cand ploua..si prichinduta si mami:)

dragutul de el!:x cum s-a suparat el ca te-ai uitat "urat" la el...mami este numai pentru dragalit si iubit!

va pupam!