joi, 10 iunie 2010

Caldura mare !

Cat am asteptat vara! Of Doamne ,cum suntem noi oamenii ,eternii nemultumiti!Toata iarna m-am rugat sa vina vara si asta seara ma gandeam ce bine era cand era rece afara...Am innebunit,m-a zapacit caldura..La Buzau au fost azi cam 32 grade .Am iesit si dimineata si in seara asta sa racoresc copilul care era agitat de numa! De fapt nu prea stiu eu de la ce e agitat asa: ar putea fi dintii ca s-a umflat gingia jos,ar putea fi caldura care este in belsug,ar putea fi un pic de raceala ca innodam mucii in barba! Dar atat ,numai muci ,fara tuse ,fara febra ,fara nimic.De ieri dimineata mucim ,azi mai tare ca ieri si sper mai putin decat maine.Aspiram si urlam in acelasi timp .Nu toti,unii urla ,altii aspira.Pe rand.
Macar stim de la ce ni se trage : de la aerul conditionat din masina! Dar ce sa facem neicusorule daca mai trebuie sa si plecam de acasa cu copilul la purtator?! Nu ne ramane decat sa fim atenti la urmari,poate trece repede ,fara alte complicatii.Oricum maine avem programare la medic ,asa de control,vorba lui tati,ca a trecut deja o saptamana si nu ne-am vazut cu pediatra!

2 comentarii:

Nela Mihaescu spunea...

Multa sanatate la Ucu, Iulia!

Ma omoara si pe mine aerul conditionat, sa stii! Aici este cald tot timpul si magazinele, mallurile, peste tot este AC. Nu-i de mirare ca Ana tot cu mucisori este, nu am ce face, trebuie sa mai si umblam, sa mai si cumparam merinde... nu pot sa o feresc.

Va pup si sa veniti cu vesti bune, bune de la control.

Iulia B. spunea...

Eee,doctor! Credeam eu ca ajung.M-a sunat asistenta doctorei sa-mi zica ca a trebuit sa plece de urgenta din localitate si ca ne asteapta luni..Asta daca mai avem nevoie i-am zis.Poate da Doamne-Doamne sa nu mai mergem.Pupam si noi pe Ana scumpa si poate nu ajungeti sa-i inodati in barba ca noi(muculetii).Oricum suntem mult mai bine.sanatate tuturor