marți, 15 iunie 2010

O noua achizitie ...




Dupa episodul cu cazatura,sotul meu s-a incapatanat sa cumpere tarc copilului nene!Loc de joaca cica..dar mai mult de protectie.E,nu conteaza destinatia initiala,conteaza sa facem treaba cu el ca si asa aveam loc putin,acum nu mai incapem in casa.Imi vine sa dorm pe scara .Cea mai mare inghesuiala din cate am vazut vreodata e la mine in casa.Nu stiu nene cand am strans atatea ciurciubute!Altii intr-o viata de om nu strang atatea lucruri cate am strans noi in cativa ani.Am deviat de la subiect-locul de joaca al copilului.Dupa parerea mea se dovedeste inutil deocamdata sau cel putin nu-si face treaba la care ne-am asteptat noi.Ideea era sa se poata prinde de manerele lui pentru a se ridica pe el ,ceea ce nu se poate pentru ca sunt prinse prea sus si nu ajunge deocamdata...Pe langa asta de cate ori il punem acolo si disparem sau ne vedem de treburi incepe un bazait de numa-numa!Si mai avem o problema:sta,se joaca si apoi inevitabil intinzandu-se dupa jucarii cade .Problema se dovedeste cotoioasa cand cade pe burta,pentru ca se enerveaza si plange si nu se mai poate intoarce.Ma uimeste comportamentul asta pentru ca el se rasucea bine zic eu pe toate partile.In pat se suceste insa acolo fiind un gen de musama pe jos se poate sa si alunece si nu se poate ajuta de nimic.Astea fiind spuse ,cred ca e o noua achizitie ce nu-si dovedeste utilitatea...cel putin deocamdata.

Niciun comentariu: